لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
لیاقتت اونایین که عشقشون2روزه...
گورپدرتمام لحظه هایی که نفهمیدی چقد‏‏ر دوست دارم

بدون تو نمیتونم!توخیلی وقته میدونی میخوای ثابت کنم؟باشه!اینم چشمای بارونی ببین با من چیکارکردی!که تنهاآرزوم مرگه!!!! چه راحت میزنی زیرش!حالامیگی پشیمونی حالامیگی پشیمونم!نمیخوام باتومن باشم دارم دق میکنم اینجا بااین احساس ویرونی داره راه نفس هامو دروغای تومیبنده... چه ساده من شدم لیلا!خیال کردم که مجنونی اینا ناشکری نیس اما امیدمن به چی باشه؟؟؟؟ منم که خونه احوالم!!توکه شادیو میزونی... به عشق کی دلم خوش شه!؟؟؟واسه چی من بجنگم ها؟؟؟ واسه مردی که نامرده؟واسه عشقی که میدونی... ازت دل کنده وسیره!نمیخواد عاشقش باشی... منم که باختمو تنهام!تو که تنها نمیمونی....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهدو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط زنی که زندگیشوباخت؛بخاطرتو لعنتی...
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.